Trampolina LRT ALPHA CHAMP

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: ALPHA CHAMP
  • Dostępność: Produkt na zamówienie
    Czas realizacji: Czas realizacji w ciągu 30 dni
  • szt.
  • 13 999,00 zł 10 999,00 zł
  • Oblicz_raty_duckblue

Potrójna trampolina LRT od ALPHA CHAMPTM

 

Uwaga: Trampolina jest na specjalne zamówienie bez możliwości wysyłki za pobraniem. Produkt przeznaczony do treningu dla profesjonalistów.

Przed zakupem prosimy o kontakt.

 

Innowacja

Potrójna trampolina LRT od ALPHA CHAMPTM z bocznymi płaszczyznami zamontowanymi pod kątem jest funkcjonalnym rozwinięciem konwencjonalnej trampoliny mini lub fitness. Dzięki dodatkowym bocznym skokom uzyskuje się wyższą intensywność ćwiczeń, a tym samym wyższe zużycie energii i spalanie kalorii. Ta ewolucja trampoliny została pierwotnie zaprojektowana specjalnie do zastosowań treningowych w sportach wyczynowych.

Dzięki ulepszonej funkcjonalności i nowoczesnemu designowi potrójna trampolina LRT uzupełnia właściwości konwencjonalnych trampolin i rozszerza zakres zastosowań i mierzalne efekty treningowe. Dzięki symetrycznie rozmieszczonej, pochyłej powierzchni skokowej zwiększono dynamikę ruchu, aby móc wykonywać wymagające kombinacje bocznych sekwencji skoków.

Unikalna konstrukcja urządzenia oferuje różnorodne opcje treningu. Specjalnie opracowane metody treningowe od ALPHA CHAMPTM umożliwiają koordynację ukierunkowanych procesów obciążeniowych w określonych dyscyplinach sportowych. Formy treningowe są bezpieczne dla stawów, ale są bardziej wymagające pod względem równowagi, koordynacji i intensywności. Formy skoku bocznego prowadzą do zmiany aktywności mięśni i kinematyki, co poprzez trening wielu grup mięśni nie tylko poprawia wydajność układu sercowo-naczyniowego, ale także pozytywnie wpływa na wszystkie właściwości i zdolności motoryczne, takie jak wytrzymałość, siła, ruchliwość, prędkość, zwinność, koordynacja i umiejętności ruchowe.

Intensywność i zakres obciążenia można łatwo kontrolować poprzez rytmiczną zmianę napięcia i relaksacji dzięki naprzemiennym fazom kontaktu i lotu (rebounding). Zakres zastosowania potrójnej trampoliny LRT został zatem rozszerzony jako wysokiej jakości urządzenie treningowe do siłowni i obiektów sportowych; od przede wszystkim treningu fitness zorientowanego na zdrowie, po obszary treningu wydajnościowego, terapii treningowej, profilaktyki i rehabilitacji, a także inspiruje użytkowników większą różnorodnością i radością z indywidualnych i grupowych treningów.

Potrójna trampolina LRT

Innowacyjna architektura urządzenia składa się z trzech wzajemnie nachylonych modułów ramy, które zostały uzupełnione o sześciokątną płaszczyznę do skoków, elastyczne taśmy i elementy łączące.

Uchwyt ma regulowaną wysokość i można go zdjąć

Aby sprostać ergonomicznym kryteriom różnych metod użytkowania, solidna trampolina LRT-3 ma płynnie regulowany uchwyt, który w razie potrzeby można w kilku ruchach zdemontować.

Boczne powierzchnie do skoków można złożyć, aby zaoszczędzić miejsca podczas przechowywania

Boczne powierzchnie do skoków mają podwójny mechanizm składania i można je łatwo odblokować i złożyć, aby w razie potrzeby zaoszczędzić miejsca. Po złożeniu trampolina ma tylko około 96 x 80 cm.

Zalety bocznych powierzchni do skoków

Ustawione w linii powierzchnie skoków umożliwiają liczne zastosowania, aby móc efektywniej trenować przy użyciu określonych sekwencji ruchów. Nachylone powierzchnie umożliwiają łączenie bocznych sekwencji skoków, a także dynamiczne ćwiczenia rozciągające i kopnięcia, aby trenować specjalne sekwencje obciążeń w wielu dyscyplinach sportowych i zoptymalizować reakcje mięśniowe w ukierunkowany sposób.

Kompaktowe wymiary powierzchni do skakania wymagają większej precyzji w kombinacji skoków i kroków podczas wykonywania ćwiczeń. Powoduje to zwiększoną koncentrację i koordynację w zależności od intensywności treningu. Przeczytaj więcej na temat korzyści wynikających z bocznego treningu odbicia .

Różnorodność treningu: wzrost wydajności poprzez wszechstronne sekwencje ruchowe

Potrójna trampolina LRT umożliwia stosowanie różnorodnych, wysoce wydajnych metod treningowych dla profesjonalnych sportowców w sportach wyczynowych, a także intensywne treningi całego ciała dla amatorów. Oprócz treningu interwałowego o wysokiej intensywności, ćwiczeń siłowych (Strength & Power Workouts), koordynacji intra- / intermięśniowej i dynamicznych form treningu w celu poprawy stabilności i kontroli postawy, potrójna trampolina LRT umożliwia szereg ulepszonych metod treningu układu sercowo-naczyniowego i budowy mięśni.

Trening całego ciała na 3 powierzchniach do skoków

Potrójna trampolina LRT umożliwia trening całego ciała dzięki nowej konstrukcji urządzenia. Trzy połączone ze sobą powierzchnie do skoków umożliwiają niezliczone sposoby aktywowania wszystkich grup mięśni.

Badania pokazują, że regularny trening na trampolinie może mieć pozytywny wpływ na redukcję masy ciała, ciśnienie krwi, stężenie lipidów we krwi i insulinooporność. Bardzo ważne jest, aby faktyczne uderzenie było delikatnie hamowane przez elastyczną powierzchnię, która umożliwia łagodny trening dla stawów.

Jednocześnie efekt odbicia obciąża bierny układ mięśniowo-szkieletowy, co ma pozytywny wpływ na metabolizm kości w sensie zapobiegania osteoporozie. Tego zjawiska nie ma w przypadku większości sportów wytrzymałościowych.

Boczny trening odbicia - zwiększ swoją wydajność

Boczny trening odbicia jest innowacyjnym i bardzo skutecznym podejściem do osiągnięcia wymagających wyników w treningu. Unikalny projekt trampoliny LRT-3 ALPHA CHAMP otwiera wiele funkcjonalnych ruchów w „wielopłaszczyznowej formie”.

Nowe skoki boczne, które są możliwe dzięki skośnym powierzchniom potrójnej trampoliny LRT, wzmacniają mięśnie wokół stawów i więzadła torebki stawowej, zmniejszając w ten sposób częstotliwość uszkodzeń więzadeł. Jest to szczególnie ważne w sportach, w których uszkodzenia więzadeł bocznych i krzyżowych (kolana, kostki) są bardzo wysokie (np. narciarstwo alpejskie, sporty z piłką, sporty zespołowe, ...).

Trening na potrójnej trampolinie LRT - różnorodne zastosowania

Skuteczny i urozmaicony trening oferuje szeroki zakres zastosowań w różnych dziedzinach sportu. Trampolina LRT-3 umożliwia ukierunkowany trening mięśni i wytrzymałościowy. Stosowane są następujące metody treningowe Corestability & balance, Intra-Intermuscular coordination, Strength & Power i HIIT (High Intensity Interval Training –wysokiej intensywności trening interwałowy)).

Zawodnicy drużynowi i wielosportowi mogą trenować zgodnie ze swoim profilem biomechanicznym, który obejmuje głównie zajęcia typu stop-and-go ze zmianami kierunku. Bez trudu można zaprojektować i wdrożyć różne protokoły treningowe o wysokim działaniu fizjologicznym, nerwowo-mięśniowym i metabolicznym.

Formy treningów:

HIIT (high intensity interval training) zawiera sekwencje o dużej intensywności, od długich do krótkich, na przemian z fazami regeneracji, które poprawiają funkcje metaboliczne serca i mięśni szkieletowych. Protokoły HIIT, które wyzwalają maksymalny pobór tlenu (V_O2max) lub co najmniej bardzo wysoki procent V_O2max, prowadzą do maksymalnego zaangażowania układu transportu i wykorzystania tlenu. Zapewnia to najbardziej skuteczną stymulację dla zapewnienia maksymalnego wchłaniania tlenu.

Aby uzyskać optymalną stymulację i nadchodzące zmiany w układzie sercowo-naczyniowym i obwodowym, zakłada się, że sportowcy powinni spędzić podczas treningu HIIT co najmniej kilka minut w „czerwonej strefie”. Ogólnie oznacza to, że intensywność jest osiągana w pobliżu maksymalnego poboru tlenu.

Wydajność, tętno, częstotliwość, czas kontaktu i uderzenie na podłoże (Gs) są ważnymi czynnikami dla HIIT na potrójnej trampolinie LRT firmy ALPHA CHAMP.

Ref .: High-Intensity Interval Training, Solutions to the Programming Puzzle
Martin Buchheit • Paul B. Laursen
Springer International Publishing Switzerland 2013

Strength & Power - w przypadku różnych dyscyplin sportowych potrzebujesz umiejętności rozwijania dużej siły w bardzo krótkim czasie (<250 milisekund). Ma to kluczowe znaczenie dla przetrwania w tych dyscyplinach sportowych. Ta umiejętność jest uważana za jedną z najważniejszych cech wydajnościowych, szczególnie w ćwiczeniach opartych na skakaniu, zmianie kierunku i / lub sprincie.

W oparciu o obecną wiedzę naukową można zauważyć, że ważnymi atrybutami są maksymalna siła, tempo rozwoju mocy i peak power generating capacit. Należy je rozwijać przy wdrażaniu programów treningu siłowego i sprawnościowego.

3 stabilne powierzchnie do skoków trampoliny ALPHA CHAMP zwiększają intensywność ćwiczeń, a konstrukcja urządzenia otwiera wiele sposobów, by trenować siłę i moc.

Ref.Training Principles for Power
G. Gregory Haff, PhD, CSCS*D, FNSCA, ASCC and Sophia Nimphius, PhD, CSCS*D
Centre for Exercise and Sport Science Research, Edith Cowan University, Joondalup, Western Australia, Australia, www.nsca.com

Intra-Intermuscular coordination - Siła mięśni zależy nie tylko od ilości zaangażowanej masy mięśniowej, ale także od stopnia, w jakim poszczególne włókna mięśnia są aktywowane przez intramięśniową oordynację. Aby maksymalnie trenować siłę, konieczne jest wykonywanie ćwiczeń, popartych wiedzą sportową. To skoordynowane aktywowanie wielu grup mięśniowych jest określane jako koordynacja intermięśniowa. W wyniku adaptacji neuronalnej doświadczeni sportowcy mogą lepiej koordynować aktywowanie poszczególnych włókien i grup mięśni.

To skoordynowane aktywowanie wielu grup mięśniowych nazywane jest koordynacją intramięśniową.

Wykonując odpowiednie ćwiczenia na potrójnej trampolinie LRT ALPHA CHAMP, niezwykle ważne jest również zachowanie równowagi na różnych powierzchniach, które angażują dodatkowe grupy mięśni i pozytywnie wpływają na koordynację intramięśniową. W wyniku regulacji neuronalnej doświadczeni sportowcy mogą lepiej koordynować zaangażowanie poszczególnych mięśni lub grup mięśni.

Ref.Science and Practice of Strength training.
V.M. Zatsiorsky, W.J. kraemer
Human Kinetics, 2006

Dynamic core stability&Balance

Trening głębokich mięśni tułowia poprawia stabilność ciała i koordynację poprzez ukierunkowany trening mięśni w centralnej części ciała. Kompleksowe ćwiczenia umożliwiają trening całych łańcuchów mięśni. Głębokie mięśnie tułowia (linia środkowa wzdłuż kręgosłupa) można porównać do „pudełka mięśniowego”. Mięśnie brzucha tworzą przód, a mięśnie przykręgosłupowe i mięśnie pośladków tyłu pudełka. Przepona reprezentowałaby wieko, a podłoga składa się z dna miednicy i mięśni bioder. W pudełku znajduje się 29 par mięśni, które pomagają ustabilizować kręgosłup, miednicę i łańcuch ruchu podczas ruchów funkcjonalnych. Bez tych mięśni kręgosłup stałby się mechanicznie niestabilny. Przy nacisku tylko 90 N obciążenie jest znacznie niższe niż ciężar górnej części ciała. Jeśli układ działa prawidłowo, spowoduje to prawidłowy rozkład sił i maksymalne generowanie siły przy minimalnym sile nacisku, przyłożenia lub ścinającej oddziaływującej na stawy łańcucha kinetycznego. Głębokie mięśnie tułowia (core) są szczególnie ważne w sporcie, ponieważ zapewniają „proksymalną stabilność ruchliwości dystalnej”.

Trening funkcjonalny zwykle wymaga przyspieszenia, opóźnienia i stabilizacji dynamicznej. Zaawansowany program stabilizacji mięśni głębokich powinien usprawniać refleks i normować postawę.

 

Wymiary trampoliny LRT-3

Długość: 240 cm
Szerokość: 115 cm
Wysokość: 1,35 m

 

Dodatkowe informacje:

  • Paragon lub faktura vat
  • Towar na zamówienie
  • Czas realizacji w ciągu 30 dni
  • Dostawa gratis

 

Nie znalazłeś produktu który Cię interesuje ?
Skontaktuj się z nami pod nr tel. 32-270-77-22 - postaramy się rozwiązać ten problem.